• (Android) Red Ball 4 fusk ökar pengarna

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Red Ball 4 ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Red Ball 4 IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ fusk ökar pengarna ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Red Ball 4 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Jag gillar det här spelet men om du dör 5 gånger måste du vänta tills livet är återställt

    Spellogiken är inte konsekvent och inte alltid lätt att förutse. Även livsystemet tar slut för snabbt och fylls inte på tillräckligt snabbt

    Det är synd att detta underbara spel har förstörts av reklam. Gör en premiumversion som jag kan köpa så att jag inte behöver titta på annonser slumpmässigt efter de mycket korta nivåerna. Det brukade vara så att du var tvungen att titta på en annons efter att du förlorat hela ditt liv, vilket faktiskt var ett stort incitament att göra bättre. Jag antar att det inte räckte för utvecklaren. Jag kommer att stödja spel som Horizon Chase som låter mig faktiskt köpa spelet och annars lämna mig ifred.

    Det är jättekul. Ja det är super kul Och ja är master på det


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :